Valvoja - Monninen1

Valvoja - Monninen1

ViestiKirjoittaja Monninen » 14.01.2017 21:30

Morjens!

Olen 14-vuotias Tamperelainen, Monni.
Olen asiallinen ja järkevä henkilö. En "trollaa" ilman syytä.
(jep, omistan vipin mutta sen te taidatte jo tietää)
Olen myös yksi ensimmäisistä serverillä käyneistä pelaajista. Tietenkin olen hyvässä väleissä hlökunnan kanssa, vain pikku kinaa joskus ja jouluna.

Osaaminen komentopuolella:

Osaan normi hölökomennot, kuten rollback, ban, jail, antioch (hehee), jail, kick, vanish, unban, ban- ja unbanip, tempban, whois, realname, powertool, banlist, deop, toggledownfall (?), whitelist ja kill (?).
?=En tiedä tarviiko

Kokemus:

Olen ollut valvojana kahdessa servussa aiemmin, servujen nimet ovat melondia (joo) ja fisucraft.

–Monninen
Ps. Jos tämä on väärässä paikassa, siirtäisittehän? En oikein tiedä minne tämä kuuluu. :P
Monninen

Re: Valvoja - Monninen1

ViestiKirjoittaja Huuqo » 14.01.2017 21:46

Olis kiva saada hieman käytännön juttuja kokemuksestasi: esim, mitä tekisin jos;

1 Pelaaja tulee sanomaan, että kuoli, kun hänen altaan tippuin palikka ja menetti tavaransa.
2 Pelaaja tulee sanomaan, että toinen pelaaja tappoi hänet.
3 Pelaaja ilmoittaa, että hänen talonsa on grieffattu.
4 Pelaaja kertoo, että ylläpitolainen oli tappanut hänet.
5 Pelaaja kertoo, että vippi oli tappanut hänet.
6 Pelaaja tietää, että hänen kaverinsa kiertää banneja ja käyttää ipn salaukseen proxya.
7 Pelaaja vaihtoi nimensä ja menetti oikeudet omistamiinsa lukkoihin.
8 Pelaaja unohti asettaa homen eikä hän löydä enää kotiansa.
9 Pelaaja spammaa chatissa.
10 Pelaaja mainostaa chatissa.
11 Pelaaja linkkaa asiattomuuksia chatissa.
12 Pelaaja haukkuu / kiusaa muita chatissa.
13 Pelaaja käyttää Hacked Clienttiä
14 Pelaaja ilmoittaa, että tietää, että toinen käyttää hacked clienttiä eikä hänellä ole todisteita.
15 Pelaaja jakelee jtn ylläolevista msg tai mail komentojen kautta.
16 Pelaaja pyytää tavaraa sinulta.

Vastaa ylläoleviin kysymyksiin kokonaisilla lauseilla ja kerro myös komennot ja asiat mitä käytät tilanteissa.

Esim:

1.) Sanon hänelle näin ja näin ja katson komennolla näin ja näin tmv.
Huuqo
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Monninen » 14.01.2017 22:12

Huuqo kirjoitti:Olis kiva saada hieman käytännön juttuja kokemuksestasi: esim, mitä tekisin jos;

1 Pelaaja tulee sanomaan, että kuoli, kun hänen altaan tippuin palikka ja menetti tavaransa.
2 Pelaaja tulee sanomaan, että toinen pelaaja tappoi hänet.
3 Pelaaja ilmoittaa, että hänen talonsa on grieffattu.
4 Pelaaja kertoo, että ylläpitolainen oli tappanut hänet.
5 Pelaaja kertoo, että vippi oli tappanut hänet.
6 Pelaaja tietää, että hänen kaverinsa kiertää banneja ja käyttää ipn salaukseen proxya.
7 Pelaaja vaihtoi nimensä ja menetti oikeudet omistamiinsa lukkoihin.
8 Pelaaja unohti asettaa homen eikä hän löydä enää kotiansa.
9 Pelaaja spammaa chatissa.
10 Pelaaja mainostaa chatissa.
11 Pelaaja linkkaa asiattomuuksia chatissa.
12 Pelaaja haukkuu / kiusaa muita chatissa.
13 Pelaaja käyttää Hacked Clienttiä
14 Pelaaja ilmoittaa, että tietää, että toinen käyttää hacked clienttiä eikä hänellä ole todisteita.
15 Pelaaja jakelee jtn ylläolevista msg tai mail komentojen kautta.
16 Pelaaja pyytää tavaraa sinulta.

Vastaa ylläoleviin kysymyksiin kokonaisilla lauseilla ja kerro myös komennot ja asiat mitä käytät tilanteissa.

Esim:

1.) Sanon hänelle näin ja näin ja katson komennolla näin ja näin tmv.

1) Ohjeistan häntä käyttämään /back-komentoa. Jos hänellä ei ole sitä, minun on mahdotonta ottaa asiasta selvää ellei hänellä ole home lähellä. Jos on, tulen katsomaan rikkoiko hän blockin itse vai onko joku trollannut häntä.
2) Katson ja kysyn, /invsee:tä hyväksikäyttäen onko hän ottanut kamat. (Tietenkin jos on warp pvp:ssä, en tee mitään, sanon vain että se on sallittua) Mutta jos kaikki todisteet väittävät pelaajan syyllisyyteen, annan bannit varmaankin riippuen kuinka paljon kamaa hän menetti ja minkä arvoista. Viikosta kuukausiin.
3) Sanon että tekee ticketin ja kun ticketti on tehty tulen katsomaan rakennusta. Tulen katsomaan ja katson Co I-komennolla kuka on grieffannut, annan bannit riippuen onko suuri iso pieni ja arvokasta vai turhaa kamaa vaikko täysi tyhjennys ja rollbackkään alueen.
4) Keskustelen asiasta omistajan kanssa.
5) Teen saman kuin kakkosessa. Vipit eivät ole ylempiarvoisia kuin pelaajat tässä tapauksessa.
6) Tutkin asiaa kunnolla, katson toimiiko IpCheck häneen, jos ei niin yritän löytää pelaajissa samanlaisuuksia ja arvioida kiertääkö hän banneja.
7) Jos oikeudet, unlockkaan nämä chestit, ovet ynnä muuta.
8) Käytän /co lookup-komentoa.
9) Annan muten. (/mute Pelaajan nimi aika) Esim. 300 antaa muistaakseni parin minuutin mutet?
10) Mainostusta ei ole kielletty, joten en vaikuta asiaan.
11) Riippuu asiattomuuksista kuinka pitkä. Jos esim. Ponrohub tai jokin virus, annan ikuiset. Jos jotain ei niin pahaa niin annan pienemmät.
12) Taas riippuu, mutta annan mutet.
13) Menen /vanish-illä taikka gm3-lla katsomaan käyttääkö. Jos käyttää, annan ikuiset tai parin kuukauden bannit.
14) Jos ei ole todisteita, saatan katsoa kyseisen pelaajan toimintaa hiukan ja tarkkailla käyttääkö haxeja.
15) Jos on serverin ip, en mahdollisesti anna banneja, en ainakaan pitkiä. Jos jakaa kaverille jotain en anna banneja. Jos jakelee tuntemattomalle jotain esim. viruksen osoitteen tai spammii, annan parin kuukauden bannit.
16) En anna! Hankkikoot itse tavaransa. Voin kyllä antaa jos tavara ei ole creativelta tai komennoista.

:)
Monninen

ViestiKirjoittaja Pocveb » 17.01.2017 17:03

Terve!

Hakusi oli ihan asiallinen, mutta mielestäni palvelimen hölökunta on jo aika täysi, ja pärjäämme
ihan hyvin näillä. Meillä on jo pari "aktiivista" valvojaa. Voimme katsoa sitten, jos ylläpidosta poistuu joku tai tarvitsemme lisää ylläpitoa, jos palvelimelle tulee lisää aktiivisia pelaajia.

Ps: Huuqo ilmoittaa, jos hakemus hylätään/hyväksytään.
Tämä on vain minun mielipide.

~ Pocveb
Pocveb
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Huuqo » 23.01.2017 15:38

Valitettavasti joudun hylkäämään hakemuksen huonon käytöksen vuoksi.

http://i.imgur.com/YMPJzJ8.png
Huuqo
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset