Rakentaja Nobody_666

Rakentaja Nobody_666

ViestiKirjoittaja Nobody_666 » 21.01.2017 16:13

Minecraft nimeni on Nobody_666 omistan skypen ja pääsen teamspeakkiin. Minulla ei ole (juuri nyt) uusia ideoita mutta motivaatiota on. tässä on muutama näyte taidoistani mutta ne eivät ole valmiita
http://imgur.com/a/plEM1 http://imgur.com/Vm9PoSN
Jos on pakko niin rakennan (tai ainakin yritän) steampunk tyylillä mutta hallitsen medivialin mielestäni hyvin. oma Fantasia tyylini on aika pimeä tässä esimerkki...
Dark Fantasy.jpg
Dark Fantasy.jpg (7.69 KiB) Katsottu 58 kertaa
Pystyn rakentamaan isojakin rakennuksia tiukalla aikataululla.
Viimeksi muokannut Nobody_666 päivämäärä 28.01.2017 02:20, muokattu yhteensä 3 kertaa
Nobody_666

Re: Rakentaja Nobody_666

ViestiKirjoittaja Pocveb » 21.01.2017 21:14

Terve!

Näyttäähän tuo ihan kivalta. Jotkut rakennukset ovat vähän 'perus' tyylisiä, mutta yhsityis kohdat
näyttävät hienolta. Valitettavasti minun mielestä ylläpidossa on täyttä. Sillä emme halua liikaa ylläpito sillä palvelimella on muutenkin vähän normi pelaajia. Minun mielestä sinä voisit tulla ylläpitoon, jos pelaaja määrä nousee tai joku lähtee ylläpidosta pois.

~Pocveb
Pocveb
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nobody_666 » 21.01.2017 21:31

Pocveb kirjoitti:Terve!

Näyttäähän tuo ihan kivalta. Jotkut rakennukset ovat vähän 'perus' tyylisiä, mutta yhsityis kohdat
näyttävät hienolta. Valitettavasti minun mielestä ylläpidossa on täyttä. Sillä emme halua liikaa ylläpito sillä palvelimella on muutenkin vähän normi pelaajia. Minun mielestä sinä voisit tulla ylläpitoon, jos pelaaja määrä nousee tai joku lähtee ylläpidosta pois.

~Pocveb

Noh... Kaikki rakennukset ovat vielä kesken koska aina tullut mieleen että ''Mä rakennan tollase (hetken aikaa myöhemmin) sit vois rakentaa tohon myllyn tost vois alkaa teollistuminen tohon tulee Baari/varasto tohon tulee farmi.'' eli koko ajan tulee jotakin uutta mieleen mitä haluaisin rakentaa... tosin resurssit loppuvat aina tai sitten minulla ei ole esim. cobblestonea tarpeekksi sulattettuna jotta voisin tehdä stone brickkejä ja cobblestone loppunut... yksityiskohtia teen sitä mukaa mitä on resursseja... olin tietenkin suunnitellut kaikenlaista yksityiskohtaa mutta resurssit ova rajalliset. luin tämän (minun kirjoittamani jutut) äsken läpi ja tämä alkaa kuulostaa vihaiselta. tämän ei ole tarkoitus kuulostaa vihaiselta... Oman talon rakennus on jäänyt vähän kesken koska on tullut uusia ''projektejö'' joita on haukempi rakentaa ja minulla on kiinnostusta juuri yhteen tiettyyn ''projektiin'' (tämä sattuu olemaan tehtaan rakentaminen/aloittaminen) Huh helvetti ku tää on pitkä... :D :shock:
Nobody_666

ViestiKirjoittaja Huuqo » 24.01.2017 22:01

Hei!

Palvelimen kaupasta voit ostaa halvalla paljon materiaaleja ja jos jotain ei erityisesti löydy kaupasta, niin voit aina kysäistä joltain palvelimen henkilökunnasta.

Haluaisin saada lisää näyttöä osaamisestasi fantasia puolelta. Rakenna meille kokeeksi vaikka jotain isompaa, tämän tyylistä: http://i.imgur.com/hYDlIJI.png.

Rakentajan pitää pystyä keskittymään yhteen isoon projektiin ja tekemään tuon projektin tiukalla aikataululla valmiiksi. En tiedä nyt vielä kummalla puolella olen asian suhteen.

Hakemus olkoon toistaiseksi avoin, jos sinulta löytyy vielä kiinostusta hakea rakentajaksi! :)

Huuqo
Huuqo
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nobody_666 » 27.01.2017 14:40

Huuqo kirjoitti:Hei!

Palvelimen kaupasta voit ostaa halvalla paljon materiaaleja ja jos jotain ei erityisesti löydy kaupasta, niin voit aina kysäistä joltain palvelimen henkilökunnasta.

Haluaisin saada lisää näyttöä osaamisestasi fantasia puolelta. Rakenna meille kokeeksi vaikka jotain isompaa, tämän tyylistä: http://i.imgur.com/hYDlIJI.png.

Rakentajan pitää pystyä keskittymään yhteen isoon projektiin ja tekemään tuon projektin tiukalla aikataululla valmiiksi. En tiedä nyt vielä kummalla puolella olen asian suhteen.

Hakemus olkoon toistaiseksi avoin, jos sinulta löytyy vielä kiinostusta hakea rakentajaksi! :)

Huuqo

Enpäs tullut ajattelleeksi että voisin käydä kaupassa... pitäisi varmaan käydä spawnilla useammin... tai sitten käväisen Laatu Litrassa :D Tosin l&l:ässä on varmaan kalliimpaa?
Nobody_666

ViestiKirjoittaja Nobody_666 » 28.01.2017 03:49

Olen nyt aika ison Projektin alottanut ja tässä ovat kordinaatit sinne: XYZ: -1493 / 72 / -1169
Projektin olisi tarkoitus näyttää tehtaalta kun se on valmis.
Nobody_666

ViestiKirjoittaja Nobody_666 » 31.01.2017 18:57

sulje vaa tää hakemus :)
Nobody_666

Paluu Henkilökuntahakemukset