Valvoja-Donas2

Valvoja-Donas2

ViestiKirjoittaja jessejames055 » 03.02.2017 20:09

1 Pelaaja tulee sanomaan, että kuoli, kun hänen altaan tippuin palikka ja menetti tavaransa: valitettavasti auttaa jos se on laavassa ei voi mitään jos on tippunut niin /back komento on apuna

2 Pelaaja tulee sanomaan, että toinen pelaaja tappoi hänet: hmm okei hän saa varoituksen mutta älä sinä kosta :) tulet saamaan kamasi takaisin jos vaan jaksat pelata :)

3 Pelaaja ilmoittaa, että hänen talonsa on grieffattu: menen ja tutkin /co i komennolla ja annan varoituksen ja juttelen omistajan kanssa

4 Pelaaja kertoo, että ylläpitolainen oli tappanut hänet: sanon että puhun siitä omistajan kanssa yritä malttaaa siihen asti

5 Pelaaja kertoo, että vippi oli tappanut hänet: sanon hmm juttelen omistajan kanssa asiasta

6 Pelaaja tietää, että hänen kaverinsa kiertää banneja ja käyttää ipn salaukseen proxya: jos sellainen käy ilmi kerron asiasta omistajalle välittömästi tai ylemälle ylläpitäjälle josomistaja ei ole paikalla

7 Pelaaja vaihtoi nimensä ja menetti oikeudet omistamiinsa lukkoihin: sanon odotas kysyn muilta ylemmiltä yllä pitäjiltä josko he voisivat auttaa sinua

8 Pelaaja unohti asettaa homen eikä hän löydä enää kotiansa: jos se katosi äskettäin neuvon käyttämään back komentoa jos seiitä on aikaa kysyn jälleen ylemälle ylläpitäjälle

9 Pelaaja spammaa chatissa: sanon nyt stop spam jos ei lopeta mute (30min)

10 Pelaaja mainostaa chatissa: mutean välittömästi (30min)

11 Pelaaja linkkaa asiattomuuksia chatissa: mutetan (10-5 min) ja annan varoituksen :/

12 Pelaaja haukkuu / kiusaa muita chatissa: laitan pisteen sille mute (5-2min) ja varoitan sanalla :/

13 Pelaaja käyttää Hacked Clienttiä: jailaan ja puhun omisyajalle asiasta :/

14 Pelaaja ilmoittaa, että tietää, että toinen käyttää hacked clienttiä eikä hänellä ole todisteita: sanon en valitettavasti voi uskoa jos ei ole todisteita ja tarkailen pelaajaa salaa :/

15 Pelaaja jakelee jtn ylläolevista msg tai mail komentojen kautta: sanon nyt stop tuolle ja mutean 5min

16 Pelaaja pyytää tavaraa sinulta: sanon en voi antaa olen yllä pitäjä ja en anna muutakun survival tilalla itse hankimiani tavaroita jos satun olemaan survivalissa :)

17 Pelaaja kertoi, että hänellä oli vip joka katosi nimenvaihdoksen myötä: sanon odota mikäs sinun vanha nimesi on ?? jos en tiedä sitä sanon omistajalle :)

Tietoa minusta: olen iältäni 14v ja luokalla 8, Skype löytyy: Donas2, olisin innostunut enimäkseen pelaajien auttamiseen :) etenkin olen valmis auttabaan muuta ylläpitoa ongelmissa jos on :), puhelin numeroni jos tulette tarvitsemaan sitä pyytäkää skypessä en nimittäin laita sitä tähän koska en halua että kukaan muu foorumeilla olija nääkee sen :lol:, minun mielestäni serverit joissa on paljon pelaajia haen yleensä niihin syy: 1. haluan auttaa pelaajia 2. siellä on mukavempaa kun voi jutella muiden kanssa ja kaikilla on parempi mieli, miksi vihaan servereitä missä käy muiden servereiden omistajia joskus : 1. he tulevat itkemään koska ovat katteellisia koska he huomaavat 3 heidän pelaajiaan täällä -_-. valvon yleensä vain viikon loppuisin klo 2:00 ja pidän vahtia ja muuten kun on rippikoulun kirkkoa niin olen yleensä vain 23:00 :). olen hyvin aktiivinen :). ;) toivottavasti tämä on riittävästi tietoa
Viimeksi muokannut jessejames055 päivämäärä 04.02.2017 18:51, muokattu yhteensä 1 kerran
jessejames055

Re: Valvoja-Donas2

ViestiKirjoittaja Pocveb » 04.02.2017 19:01

Nyt näyttää ihan hyvältä! Meidän pitää silti odottaa muiden ylläpitolaisten mielipidettä.

Ps: Meillä on kyllä tarvetta tälläiselle sillä nykyinen ei tee oikein mitään =/.

~Pocveb
Pocveb
Ylläpitäjä

Re: Valvoja-Donas2

ViestiKirjoittaja Huuqo » 09.02.2017 15:35

Hakemuksessa puutteellista:
Osaaminen:
CoreProtect
Essentials
IP-Check

Muuta:
PronssiVIP
24h peliaika

Hylätty

Kuukausi väliä seuraavan hakemuksen kanssa.

Huuqo
Huuqo
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset