Rakentaja -TeveGG

Rakentaja -TeveGG

ViestiKirjoittaja Teve » 24.02.2017 16:57

Rakentaja hakemus

Nimi: Eetu Moisio (TeveGG)

Skype nimi: tevegt

Iltaa. Haen rakentajaksi teille, koska haluaisin auttaa servua rakennuksillani / sisustuksillani. Olen 15 vuotias, ja täytän elokuussa 16 v. Minulta löytyy skype ja teamspeak, jos joskus tarvitsee ottaa yhteyttä tai vain rupatella. Olen pelannut Minecraftiä jo vähän yli 7-vuotta, joten osaan rakentaa hyvin ja kokemusta löytyy. Myöskin olen ollut muissa servereissä henkilökunnassa esim. Rakentaja, admin ja co-owner.

Minulle tulee paljon uusia ideoita ja olen hyvin motivoitunut, kun rakennan ja voin tulla yleensä joka päivä rakentamaan servulle (jos ei ole mitään muita menoja). Hallitsen medieval aiheen loistavasti, ja fantasia ja steampunk aiheet osaan hyvin. Isojen tai pienien rakennusten rakenteluissa ei ole ongelmaa. Isojen rakunnusten rakentelussa tiukassa aikataulussa ei mielestäni tuota ongelmaa, jos vain olen varma mitä rakennetaan ja minkälaisia rakennuksia rakennellaan. Yleensä alan jo etukäteen suunnittelemaan isompien rakennusten tekemistä ettei tule hirveä kiire myöhemmin.

WorldEditin käyttö sujuu loistavasti, vaikka vielä opettelen vähän copya ja pastea. Minulla on jo muutamia rakennuksia mielessä (jotka kohdistuvat minipeleihin), joita voisin alkaa rakentelemaan myöhemmin.

Tietoa itsestäni

Olen ahkera ja yleensä teen valmiiksi työt mitä minulle on annettu. En valita kritiikeistä ja otan kaikenlaisia kommentteja vastaan mielelläni. Olen rehellinen, aktiivinen, ystävällinen ja autan mielelläni muita, avun tarpeessa. Tulen mielelläni puhumaan Teamspeakiin, kun vain on kuulokeet ja mikki mukana, (jotka yleensä ovat).

Kuvia rakennuksista

Ei ole, koska en tiedä miten niitä saa tähän... :( Mutta olette varmasti nähneet minun rakennuksiani jo servuilla! :)
Teve

Re: Rakentaja -TeveGG

ViestiKirjoittaja Huuqo » 26.02.2017 00:16

Hyväksytty.
Huuqo
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset