Valvoja - Janeskii

Valvoja - Janeskii

ViestiKirjoittaja Janeskii » 17.03.2017 21:50

Moro!
Olen 9 luokkaa käyvä poika Savosta. Minulta löytyy skype (vain chättäilyyn),teamspeak ja discord. Hakisin valvojaksi laatucraftiin suurella kokemuksella. Olen ollut noin kymmenillä servuilla hölössä mutta niistä on aikaa koska pidin yli vuoden pituisen tauon minecraftistä. No joo komennot on jäänyt kyllä aika hyvin muistiin mutta pientä treeniä niitten osalta voin tehdä tarvittaessa. Servulla olen pelannut tällä hetkellä 7 päivää ja risat mutta näillä pelitunneilla olen saanut huomata millainen Laatucraftin hölö on ja välillä on tullut testattua niiden taidot ja hermot. Pelailen viikossa servulla noin 12-30h viikossa riippuen onko koeviikkoja...

Komennoista...

Wandin käytöstä olen taas kärryillä vuoden tauon jälkeen ja muutkin komennot alkaa muistua mieleen hyvin...

Seuratessa näitä aikasempia hakemuksia niin huomasin että pitää vastata noihin kysymyksiin mitä on vaadittu elikkäs

1) Avustan käyttämään /back komentoa ja jos ei jostain syystä toimi niin kyselen millä suunnalla on kuollut ja että onko se lähellä esim hänen kotiaan tai muuta /home paikkaa.

2)No riippuu onko pelaaja tappanut hänet pvp alueella (/warp pvp) mutta jos ei ole kysyn millaisia kamoja hän on menettänyt ja voin käydä kattoo hänen kotoaan ettei ole chesteihin laitettu mitään kyseisiä tavaroita ja sitten kyselen millä tavalla hänet on voitu tappaa ja jos on pätevä syy esim: "Olin afk ja joku laittoi laavaa alle", niin pelaajaa joka on tappanut hänet pitää rangaista bänneillä tai jotenkin muuten asian vakavuuden määrin.

3)Katson /co i kuka on grieffanut ja milloin ja rankaisen grieffaajaa bänneillä (Pituus grieffatusta määrästä) ja rollbackkaan (/co rb [grieffaajan nimi] [aika] [Range]) ja ilmoitan muille henkilökunnalle tapahtuneesta.

4)Kyselen lisätietoja ja ilmoitan omistajalle.

5)Kyselen tarvittavia tietoja ja onko tappo käynyt /warp pvp (Lisää toisesta vastauksesta)

6)Kokeilen ipcheck ja jos ei toimi ilmoitan muille hölöille.

7)Pyydän todisteita ja avaan chestit jos on hyvät perustelut nimen vaihdolle.

8)Käytän siinä tilanteessa /co lookup (Jos oikein muistan :D)

9)Pyydän häntä lopettamaan jos ei tottele /warn ja jos jatkaa niin mute tai kick.

10)Riippuu mitä mainostaa. Esim vaikka minecraft videoiden linkkailua hillitysti niin ei anna mitää (paitsi jos ne ei ole mitään muihin servuihin liittyvää) ja servujen mainostaa niin pahimmassa tapauksessa bännit.

11)Jos mainostaa jotain lapsille sopimatonta tai muuta joka ei sovi ihan kaikille pelaajille annan bänniä.

12)Pyydän lopettamaan jos ei tottele annan wanrnin/mute/kick/ban riippuu millä tavalla kiusaa.

13)Tarkkailen häntä ja jos totean itsekkin että hänellä on hackclient annan permabännit

14) Tutkin pelaajan toihuja siihen asti että totean että hän on legit tai hackkeri. Annan bännit jos on hackkeri

15)Jos pelaaja ei jakele näitä kuin kavereittesa kesken anna olla (paisi jos aikoo alkaa hackkaamaan tai käskee tulla mainaamaan xrayn kanssa jne jne...)

16)En jakele kamaa gmc (creativestä) ainoastaa itse hankkimia survival kamoja ja en yleensä ilmaiseksi.

Ja ostan pronssi vipin kun saan psc..

Pyydän näin loppuun anteeksi kaikki perseilyt ja tappelut mitkä olen saanut aikaan servulla mutta olen luvannut Huuqolle että parannan käytöstäni Laatucraft 2.0 päivityksen myötä.

Kyselkääs lisää vaan kommenteissa jos tarviitte lisätietoo mutta tässä on varmaan perusjutut jo :)

Mä en ole myös ihan varma monta sanaa tässä on tarkalleen mutta toivottavasti tarpeeks hakemukseen.

-Janeskii
Janeskii

Re: Valvoja - Janeskii

ViestiKirjoittaja Huuqo » 18.03.2017 13:57

Hei

Coreprotectista vaaditaan lisää osaamista eli vastaa seuraaviin ja kerro mukaan myös komennot tarkalleeen:

-Pelaaja1 kertoo että pelaaja2 mainosti toista palvelinta tunti sitten eikä saanut siitä kuvaa.
-Pelaaja1 oli rakentanut timanttiblockeista rakennuksen ja oli unohtanut tämän sijainnin.
-Pelaajan1 eläimet on tapettu ja hän epäilee että tämä oli pelaaja6.

Essentialsin valvontakomennot ban yms:

-Pelaaja1 pitäisi bannata viikoksi grieffaamisesta.
-Pelaaja1 pitäisi hiljentää vartiksi.
-Pelaaja1 käyttää toisen pelaajan mielestä hackeja :o Millä komennoilla seuraat häntä hetken aikaa.

Huuqo
Huuqo
Ylläpitäjä

Re: Valvoja - Janeskii

ViestiKirjoittaja Janeskii » 18.03.2017 14:21

Elikkäs coreprotectionista

1) Katson /co lookup [Mainostajan nimi] a:chat t:1h ja katson onko mainostettu.
2)katson /co lookup [Pelaaja nimi] t:[aika] b:[blockin nimi] niin nään minne se on laittanut blockkeja ja teleporttaan hänet sinne,
3)Katson /co lookup [Pelaajan nimi] t:aika a:kill niin nään onko hän tappanut eläimiä

Essentialsin komentoi

1) /tempban [pelaajan nimi] 1w [Syy]
2) /mute [pelaajan nimi] 15m
3) Käytän /vanish komentoa ja seuraan sitä

Kysy jos tulee lisää kysymyksiä

-Janeskii
Janeskii

Paluu Henkilökuntahakemukset