Moderaattori - Kagelin

Moderaattori - Kagelin

ViestiKirjoittaja Kagelin » 27.01.2018 22:50

Terve. Ajattelin hakea Laatucraftiin moderaattoriksi koska näytti hyvältä palvelimelta ja jossa voisin olla mukana kehityksessä. Olen luotettava 13-vuotias poika. Osaan käyttää lukuisia lisäosia ja jos en osaa, motivaation mukaan perehdyn lisäosaan. Minulla on ollut myös muutamia palvelimia Minecraftissa joista muutama on menestynyt ja olen ollut joissain menestyneissä palvelimissa myös ylläpidossa. Minut tavoittaa Discordissa nimellä Kagelin#3612 ja Skypessä veeti_hagelin. Pystyn toimimaan paineen alla ilman ongelmia. Pysyn yleensä rauhallisena enkä rupea hätiköimään. Sitten laittelen vastauksia noihin kysymyksiin.

1. Menen vanishilla/gamemode 3 katsomaan pelaaja1 ja arvioin tilanteen ja annan asianmukaisen rangaistuksen.
2. Menen pelaajan rakennelmalle ja katson coreprotectilla kuka on tehnyt sitten rollbackaan ja annan tekijälle asianmukaisen rangaistuksen.
3. Annan asianmukaisen rangaistuksen pelaajalle kenties muten tai miten on sovittu.
4. Annan pelaajalle Laatucraftin foorumeiden linkin ja opastan tarpeen mukaan hakemuksen alkuun.
5. Vastaan pelaajalle että en voi auttaa tilanteessa koska meni itse kuolemaan laavaan ja en ehtisi palauttaa kaikkien tavaroita.
6. Otan idean vastaan ja arvioin itse sen ja jos se on minun mielestä hyvä/käytännöllinen kerron siitä muulle ylläpidolle.
Sitten vielä teidän pitäisi valita minut siksi koska olen ihan pätevä henkilö moderaattoriksi ja saatan saada myös hyviä rakentajia palvelimelle. Käytin hakemuksen tekoon 10-15 min. En ole varma en ottanut aikaa :D.
~Kagelin
Kagelin

Re: Moderaattori - Kagelin

ViestiKirjoittaja T44VI » 28.01.2018 10:42

Moi, tosiaan tossa hakemuksessa vois olla noi komennotkin mukana. Siitä sais
sitten tietää vähän enemmän sun osaamistas. Ja tosiaan voit olla vanishissa ihan
missä Gamemodessa vaan, ei välttämättä tarvi olla 3. Mun arvio olis tästä
hakemuksesta ihan ok, mutta sun servulle pääsystä päättää
Huuqo.
T44VI

Re: Moderaattori - Kagelin

ViestiKirjoittaja Huuqo » 29.01.2018 21:21

Hakemus hylätty. Syynä jatkuva kysely hakemuksesta ja vähäinen aika palvelimella. Voit hakea uudestaan kuukauden kuluttua, moderaattorihaun ollessa avoin.
Huuqo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset