Moderaattori - MineAaTu

Moderaattori - MineAaTu

ViestiKirjoittaja MineAaTu » 27.01.2018 23:46

Terve. Olen 14-vuotias poika Salosta. Haluaisin serverin moderaattoriksi, koska tykkään autella pelaajia ja olisi muutenkin kiva olla serverin kehityksessä mukana. Olen luotettava (en ole varastanu/grieffannu missään serverissä) Discordissa minut tunnetaan nimellä AaTu (AaTu#2589).

Kysymykset

1. Toinen pelaaja2 epäilee, että pelaaja1 käyttää Hack Clientiä. Miten toimit?
Menen Vanishlla (/vanish) seuraamaan pelaajaa jos hän käyttää hack clienttiä annan sopivan pituisen bannin hänelle (/tempban nimi aika syy)

2. Pelaajan rakennelma on tuhottu polttamalla, peitetty vedellä ja muutamia eläimiä on tapettu. Miten toimit?
Teleporttaan rakennelman luokse ja katson kuka sen on tuhonnut (/co i) ja sen jälkeen rollbackkään sen (/co rollback r:alue t:aika u:pelaaja ja b:blockki jos tarvii )ja (/co rollback r:alue u:pelaaja t:aika a:kill) . Pientä hienosäätöä coreprotectin komennoissa vielä :D

3. Pelaaja käyttäytyy huonosti chatissa, jakelee asiattomia linkkejä spammaamalla. Miten toimit?
Sanon sille lopettavan spammaamisen ja jos hän jatkaa annan kummenen minuutin muten (/tempmute pelaaja syy).

Lisäkysymykset

1. Pelaaja kysyy, miten pääsisi osaksi henkilökuntaa. Mitä vastaat?
Sanon pelaajalle että hän voi jättää hakemuksen foorumille ja annan linkin sinne.

2. Pelaaja kuoli laavaan kaivaessaan timanttia ja kertoi lopettavansa pelaamisen, jos et palauta hänen tavaroitaan. Miten toimit?
Pahoittelen etten voi palauttaa tavaroita koska se olisi epäreilua muita kohtaan.

3. Pelaaja kertoo hyvän kehitysidean sinulle palvelimesta. Miten toimit?
Kerron idean eteempäin esim. Huuqolle

Kerro, pystytkö toimimaan paineen alla ja olemaan luotettava henkilökunnassa olemisen aikanasi, sekä sen jälkeen palvelimen asioista?
Pystyn toimimaan paineen alla ja pysyn luotettavana henkilökunnassa olemisen aikana.

Paljonko käytit aikaan hakemukseen?
20-30min
Miksi meidän pitäisi valita sinut?
Koska olen aktiivinen, osaan perus komennot mitä tarviin ja en oo jonne :D.

-MineAaTu
Viimeksi muokannut MineAaTu päivämäärä 28.01.2018 13:52, muokattu yhteensä 4 kertaa
MineAaTu

Re: Moderaattori - MineAaTu

ViestiKirjoittaja T44VI » 28.01.2018 10:59

Moi, tosiaan tossa nyt mitä ekana pisti silmään, niin tohon Rollback komentoon
on olemassa myös b:[blokki] a:[action] jos tarve vaatii. Esimerkiksi tossa eläimien
palautuksessa laitat vaan actioniin kill. Lisäksi kannattaa käyttää rollbackin perviewiä.
Ja tosiaan jos käyttää mutea, se ei ole /mute,
vaan /tempmute [pelaaja] [aika] [syy]. Koska jos kirjoitat /mute, se on ikuinen mute,
kunnes kirjoitat /unmute [pelaaja]. Ja tosiaan voit laittaa linkin foorumeille jos joku
kysyy miten pääsee henkilökuntaan. Mun arvio tästä hakemuksesta olis sellanen hyvä
mutta Huuqo päättää sitten pääsetkö vai et.
T44VI

ViestiKirjoittaja Tempnator » 29.01.2018 15:09

Rollback osaaminen ei ole pakollista, minä opetan sen jos pääset.
Tempnator
Moderaattori

ViestiKirjoittaja Huuqo » 29.01.2018 22:48

Hylätty, koska emme tarvitse tällä hetkellä lisää henkilökuntaa.
Huuqo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset