Monninen1-Moderaattorihakemus

Monninen1-Moderaattorihakemus

ViestiKirjoittaja Monninen77 » 29.01.2018 22:38

Monnisen Moderaattorihakemus
1. Esittely
1.1 Yleistä tietoa

Hei! Olen Monninen1, kotoisin Tampereelta. Olen 15-vuotias poika joka pitää kyseisestä pelistä (Minecraft) ja erityisesti Laatucraft-palvelimesta ja haluaisi kyseiseen paikkaan kunnioitettavaan Moderaattorin arvoon.

1.2 Kuka olen

Olen 15-vuotias poika Tampereelta kuten jo sanoin. Minulla on paljon kokemusta, jossa kerron luvussa 5.

2. Miksi
2.1 Miksi pidän palvelimesta

Olen pelaillut palvelimellanne jo vuodesta 2016 lähtien, aluksi betatestaajana. Palvelimen henkilökunta ja varsinkin ylin johto on erittäin kokenutta. Pidän palvelimesta myös rauhallisuuden, vapauden ja kodikkuuden takia. Palvelimessa viehättää näiden lisäksi mukava pelaajakunta joka ei yleensä aiheuta ongelmia.

2.2 Miksi juuri moderaattoriksi?

Olen kokenut paljon kuten kohdassa 5.1 kerrotaan. Olen ollut siis monessa paikassa auttajana ja valvojana.

2.3 Miksi haen henkilökuntaan?

Haluan auttaa pelaajia, mutta samalla toimia setähahmona jona minut on monessa muussa palvelimessa aiemmin tunnettu. Autan mielelläni pelaajakuntaa mutta valvon tarkkailevin silmin niin keskusteluja kuin pelaajiakin, riippuu tietenkin onko pelaaja luotettava. Monet grieffaajat ja hakkerit ovat esiintyneet muuallakin, joten 4 vuoden kokemuksella tiedän kämmenellisen heistä mutta alan vasta valvomaan jos huomaan chatissä epäilyttävää käytöstä.

3. Miksi juuri Monninen1?

Olen hyväkäytöksinen nuori henkilö, joka on parantanut tapojansa ja kypsynyt edellisestä tapaamisestamme paljon. Minulla ei ole vihamiehiä, ja käyttäydyn kaikkia vastaan hyvin vaikka he lievästi loukkaisivat tunteitani. Kuten jakeessa 5.1 kerrotaankin, olen oppinut paljon myös pelaajien käyttäytymisestä ja miten rauhoittaa chatissä huutava henkilö.

4. Tieto

Tiedän laatucraftista paljon. Olen tuntenut miltei koko henkilökunnan jo monta vuotta, jos jätämme laskuista pois muutaman auttajan ja valvojan. Tietoa olen myös kerännyt laadun ominaisuuksista kuukauden varrella hyvin, ja tiedän miten esimerkillinen henkilökuntalainen käyttäytyy.

5. Kokemus
5.1 Kokemus henkilökunnassa ja muualla

Olen ollut henkilökunnassa seuraavissa:

Kivimaat (auttaja, 2014.)
Melondia (auttaja ja valvoja, 2014-2017 välisenä aikana)
Private (Ylläpito, 2017)
Fisucraft (Valvoja, 2016-2017 välisenä aikana)

Olen opastanut ja valvonut pelaajia jo neljän vuoden ajan näissä palvelimissa. Olen myös saanut lisäkokemusta Swääääg-whatsapp ryhmästä jossa olen ylläpitänyt jo vuoden 2015 alusta lähtien ja mentalhealthfoorumeilta, joissa olen satunnaisesti antanut ohjeita henkilöille jotka ovat mitä pahemmissa tilanteissa.

5.2 esimerkkejä kokemuksestani

Jos pelaaja kysyy apua, autan. Kerran eteeni kuitenkin on sattunut tapaus jossa henkilö pyysi auttamaan itsemurhassa - tämän siirsin ylemmälle oikeudelle ja ohjeistin häntä soittamaan lääkärille. Olen tottunut bännäämään ihmisiä ja mielessäni on hieno taulukko pelaajien rangaistuksista. Jos pelaaja huutaa chatissä, annan ensin varoituksen, ja sen jälkeen vasta muten. Jos ikävä grief on tapahtunut, rangaistukseni vaihtelee kahdesta kuukaudesta seitsemään.

6. Lisätieto
6.1 Laadun kysymykset

A) jos pelaaja1 luulee että pelaaja2 käyttää hacked clienttiä, valvon kyseistä pelaajaa(2) näkymättömänä viidestä kymmeneen minuuttiin. Jos etana ei näytä sarviaan, jatkan matkaa. Jos saan selville että hän on hakkeri, annan pitkän vankilatuomion.

B) Tässä toisessa tapauksessa tarkistan asian /co i-komennolla. Kun saan selville kuka teki tämän, bännään hänet ja rollbäckään alueen.

C) Annan hänelle välittömästi päivästä viikkoon kestävän muten, jos hän jatkaa, annan bannin.

6.2 Lisäkysymykset

1. Annan linkin kyseiselle foorumin alueelle.
2. Rauhoitan häntä ja sanon että hän saa uudet. Jos hän alkaa karjumaan asiasta chatissä, annan lyhyen muten.
3. Jos idea on järkevä, laitan idean eteenpäin esimiehilleni eli ylläpidolle.

7. Bonustieto

7.1 Omistan...
...Discordin, ja pääsen käyttämään sitä joka päivä.

7.2 aktiivisuus
Jos minulla on töitä paljon, pääsen pelaamaan päivässä suunnilleen alle 20 minuuttia, mutta normaalisti keskimäärin 40 minuuttia.

7.3 Luottaakko vai ei?

Olen tuntenut huuqon pitkään, joten voin jopa sanoa että kerro minulle mitä vain! Olen elävä masennuspuhelinlinja!

7.4 kuinka kauan aikaa käytin hakemukseen?

En laskenut alusta lähtien, suunnilleen 40 minuuttia.

7.5 Terve,
ja kiitos laatucraftin hyvälle henkilökunnalle palvelimen palauttamisesta!

~Monni
Monninen77

Re: Monninen1-Moderaattorihakemus

ViestiKirjoittaja Huuqo » 29.01.2018 22:46

Hyvä hakemus, mut valitettavasti modehaku ei ole tällä hetkellä avoinna johtuen jo ehkä liiallisesta henkilökunnan määräst.
Huuqo
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Paluu Henkilökuntahakemukset