Rakentaja -PLITZIZ

Rakentaja -PLITZIZ

ViestiKirjoittaja PLITZIZ » 29.03.2018 20:29

Rakentaja -PLITZIZ

Moi olen 12 Vuotias poika porista. Haluaisin hakea serverillesi Rakentajaksi.Osaan käyttää world edittiä hyvin. Minä osaan käyttää sävyjä ja osaan sommitella blokkeja aika hyvin. Olen arki päivisin koneella alle 4h viikon loppuisin vaihtelee 4-6h ja lomalla yleensä päälle 6h Minulla on paljon ideoita mutta en halua sotkemaan serveriänne. Kuvassa on minun Laatucraftin survin talo jossa asustelen. Jos minun pitäisi kuvailla rakennus tyyliäni se olisi vanhan aikainen mutta räikeä :smile: .Minä panostan paljon rakennelmiini ja en ole hommien kesken jättäjä ellei äiti pakota koneelta pois. Minun mine nimeni on PLITZIZ. Tiedän aika paljon komentoja kuten world edittiin //set blokki //undo ja myös osaan setata warppeja spawneja worldspawneja ja jne. Osaan tehdä kyltti hisseja ja joo minulla tulee välillä hyvää ja huonoa läppää. minä osaan säätää redstonea tosi hyvin. Jään innolla odottamaan vastaustanne. dc nimeni on Karvattomin PLITZIZ#8419. Käytin hakemukseeni noin 30 min. Teidän pitäisi valita koska len omasa mielestä hyvä rakentamaan ja niitä ei ole paljoa sillä kaikki ei osaa rakentaa yhtä hienoja kuten esim joku teidän rakentajista.
PLITZIZ

Re: Rakentaja -PLITZIZ

ViestiKirjoittaja Hilavitkutin » 29.03.2018 21:00

Hei, PLITZIZ, kiva että hait meille rakentajaksi.
Hakemustasi oli epämiellyttävä, ja hankala lukea, sillä siinä ei ollut kappalejakoja, pilkkuja tai edes vaivauduttu muotoilemaan lauseita sulaviksi, ja kaikki löytämäni yhdyssanat olivat erikseen. Myös kirjaimia puuttui sanoista, mikä kertoo puolestaan hutaistusta hakemuksesta, jota ei ole edes käyty läpi kirjoituksen jälkeen.

Hakemuksesi ei täyttänyt vaatimuksia, kuvia ei ole, eikä sinulla ole mitään näyttöä rakennustaidoistasi edes laatucraftin creative-maailmassa. Kaikkia edellä mainittuja vaadittiin.

Omasta mielestäni hymiöt eivät myöskään kuulu hakemukseen. Rakentajan arvossa tulee mukana operaattorin oikeudet palvelimelle, etkä ole hakemuksesi perusteella tarpeeksi kypsä ottamaan moista vastuuta niskoillesi. World Edit -taitosikaan eivät ole edes mainitsemisen arvoiset.

Edellä mainittujen seikkojen johdattelemana, joudun valitettavasti hylkäämään rakentaja-hakemuksesi, pahoitteluni.
Hilavitkutin

Paluu Henkilökuntahakemukset