Auttaja hakemus 1Blade_player

Auttaja hakemus 1Blade_player

ViestiKirjoittaja 1Blade_player » 29.03.2018 21:06

Nyt kun kerran aukesi tilaisuus hakea auttajaksi niin tartun siihen, Olen siis 1Blade_player ja olen täysi-ikäinen opiskelija joka melkeinpä päivittäin pelaa Latucraftissä.

Valitettavasti minulle ei ole aiempaa kokemusta, mutta toivon että täältä saisin sitä.

Hyvä auttaja kuuntelee pelaajia auttaa heidän ongelmissaan, hakeetarvitaessa netistä apua, ja on mukava pelaajille.

Olisin hyvä auttaja Laatucraftiin sillä, olen ahkera, pelaan täällä usein, pidän auttamisesta ja osaan peruskomennot aikalailla hyvin.

Pelaaja kysyy, miten voin antaa oikeudet arkkuuni toiselle pelaajalle. No tietysti /cmodify ja sallittavan nimi.
1Blade_player
Laatu

Re: Auttaja hakemus 1Blade_player

ViestiKirjoittaja Hilavitkutin » 29.03.2018 21:33

Hei, 1Blade_player, ja kiva kun hait meille auttajaksi.

Hakemuksesi ei ollut kovin kattava, vastasit kaikkiin kysymyksiin liian lyhyesti. Kysymyksiin olisit voinut saada enemmän informaatiota toimintatavoistasi, ja itsestäsi olisit voinut kertoa hieman enemmän. Pelkään, että vastauksestani tulee pidempi, kuin itse hakemuksestasi.

Vastauksesi hyvän auttajan kuvaukseen, oli hyvä, mutta olisin taaskin tahtonut kattavamman vastauksen. Myös vastauksesi siihen, miksi juuri sinä, 1Blade_player, olisit hyvä auttaja laatucraftiin, oli vaillinainen, eikä antanut vastausta siihen, miksi meidän pitäisi valita sinut kaikkien muiden auttajahakemusten joukosta. Miksi sinä erottuisit eduksesi joukosta, todella, todella suuri osa minecraftin pelaajista osaavat peruskomennot, ovat ahkeria ja pelaavat palvelimilla usein. Peliaikasi palvelimella on ihailtavaa, en kiellä sitä missään nimessä.

Täysi-ikäiseksi opiskelijaksi hallitset äidinkielen verrattain huonommin kuin minä, 15-vuotiaana, mikä on toisaalta hassua, mutta myöskin surullista. Tästä pääsemmekin hakemuksesi kieliasuun, joka oli sanalla sanoen surkea.