Rakentaja - 9spf

Rakentaja - 9spf

ViestiKirjoittaja Fuxz » 02.04.2018 21:20

Hei, olen 15v poika, olen innokas rakentamaan erillaisia rakennuksia.

Minulla on aijempaa kokemusta rakentajana olosta esim, Finprison ja DnDCraft v2 Itse pidän rakentamisesta

Löysin LaatuCraftin netistä ja tulin pelaamaan serverille, en ole ehti nyt kauheesti pelaamaan serverillä mutta vaikuttaa hyvältä serveriltä. Olen kuitenkin lähiaikoina vasta taas aloittanut rakentamisen joten taidot ovat vielä vähän ruosteessa.

Olen omasta mielestäni ihan "ok" väleissä illäpidon ja pelaajien kesken. Osaan rakentaa esim. Rakennuksia, Teitä, Puita, Jokia, Rantoja ja paljoin muita.

Tässä on linkki muutamiin kuviin: https://imgur.com/i4YXVni . https://imgur.com/9TYfG1m
Kuvat eivät ole ehkä ihan parhaimmasta päästä mutta siinä on muutama.

Miksi juuri mut pitäs valita? Olen innokas rakentaja omasta mielestäni ja haluan tietää mitä muut ovat mieltä rakennuksistani.

Käytin tämän hakemuksen täyttämiseen noin 45-60min.
Toivottavasti vastasin kaikkiin kohtiin mitä halusitte.

T. 9spf
Fuxz

Re: Rakentaja - 9spf

ViestiKirjoittaja Hilavitkutin » 02.04.2018 21:42

Hei, 9spf, ja kiva että hait meille rakentajaksi.
Hakemuksesi kieliasussa on parantelemista. Isot alkukirjaimet eivät tule joka paikkaan, sanojen kieliasu on väärin, ja vastauksesi olisivat voineet olla paljon kattavampia.

Et ole pelannut palvelimella lähestulkoon lainkaan. Peliaikasi palvelimella on 45 minuuttia kirjoitushetkellä, ja ensimmäinen liittymiskertasi on tänään. Sinun olisi pitänyt tutustua palvelimeen, ja sen toimintoihin yksityiskohtaisemmin. Rakentajilla on täällä laatucraftissa suuret toimintavaltuudet, ja näinkin tuntemattomalle pelaajalle olisi vastuutonta niitä antaa.

Mitä tulee rakennuksiisi, niiden taso ei vastaa laatucraftin tottumuksia, saati vaatimuksia. Rakennuksesi ovat yksityiskohdattomia, tönkköjä sekä yksitoikkoisia. Tiet ovat sekamössöä, johon on tungettu liian montaa eri palikkaa, jotka eivät sovi edes yhteen. Luulenkin, että olisit vain nykyisten rakentajiemme tiellä, auttamisen sijaan. Suotavaa olisi myös ollut tehdä muutama rakennusnäyte laatucraftin creative-maailmaan, josta et edes varmaan tiennyt lyhyehköllä peliajallasi, puhumattakaan avaruudesta.

Palvelimista, joissa olet ollut ylläpidossa, tunnistin vain yhden; Finprisonin. Omistaja pelaa growtopiaa, ei osaa harjoittaa kunnollista verbaalista kanssakäymistä toisen ihmisyksilön kanssa, palvelimen kritisoijat potkitaan heti, ja kaikille vittuillaan. Ylläpitoon otetaan kuka tahansa yli puoli minuuttia palvelimella viettänyt henkilö, sen ollessa todennäköisesti kyseisen palvelimen ennätysaikoja. Itse en viettäisi kyseisen alkukantaisen satanistiheimon palvelimella viittä sekuntiakaan. Palvelin jäikin mieleeni sen uskomattoman paskasta ulkonäöstään, ja en usko, että sinä olet kyvykäs antamaan laatucraftille uusia tuulia rakennusten, ja ulkonäön saralla, varsinkaan kun sinut on potkittu kyseisestä vihoviimeisestä rotankolosta ulos sen takia, ettet ollut heille tarpeeksi hyvä.

Näiden perustelujen takaamana, mielipiteeni onkin vahvasti kallistunut negatiivisen puolelle, ei kiitos.
Hilavitkutin

Paluu Henkilökuntahakemukset