Xray bänni PLITZIZ

Xray bänni PLITZIZ

ViestiKirjoittaja PLITZIZ » 02.04.2018 08:38

Moi minut bannattiin serveriltänne bannaajana oli hilavitkutin joka laittoi syyksi x-ray. syy miksi minut pitäisi unbannata on se koska minulle ei ole koko x-ray haksiä resourse packia vai mikä se ikä päivänä on.Ja enkä edes miettisi x rayjaavani serverillänne. Koska mitä järkeä on häksätä palikka pelissä.
PLITZIZ

Re: Xray bänni PLITZIZ

ViestiKirjoittaja Hilavitkutin » 03.04.2018 15:18

Hei, PLITZIZ. Kiva, että olet kiinnostunut palvelimestamme niin paljon, että koitat kepillä jäätä porttikieltosi suhteen.
Tosiaan, puhuit resurssipakeistasi, ja siitä, kuinka sen valikoimasta ei löydy x-ray-pakkausta. Minua ei voisi se vähempää kiinnostaa, ne voi sieltä aina jälkikäteen käydä poistamassa kuvia varten. On olemassa myös huijausmodien pakkauksia, joissa lähes kaikkiin kuuluu tämä kyseinen x-ray-modi.

En ymmärrä, miten voit kehdata laittaa tämän hakemuksesi foorumeille, ja kirkkain silmin väittää meille, ettet olisi x-ray-modilla kaivellut, on jätkällä otsaa! Luuletko, että me olemme ihan tyhmiä? Vai sokeitako? Valitettavasti yksikään ylläpitomme jäsenistä ei ole sokea. Muista en tiedä, mutta itse en sanoisi itseäni tyhmäksikään. Yhdellä varsin helpolla komennolla näämme heti, kuka on kaivanut itselleen "vähän timanttia".

Todistusaineistoa pyysit, tässä linkki;
https://imgur.com/a/gK665

Näiden todisteiden valossa, hakemuksesi on hylätty. Tervetuloa uudelleen porttikieltosi loputtua.
Hilavitkutin

Paluu Unban hakemukset